درباره اتاق
خدمات الکترونیک
معرفی استان
تشکل ها
فعالین اقتصادی

دیدار هیئت رئیسه اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی گرگان با سردار ملک شاهکویی فرمانده سپاه استان گلستان

دسته بندی اخبار / 1399/1/23

جهش تولید در گرو جهش فکری مسولین

به گزارش روابط عمومی اتاق گرگان، مهندس چوپانی در دیدار با سردار ملک شاهکویی فرمانده سپاه استان گلستان، بیان کرد: فعالان اقتصادی استان، در کمک به شکست ویروس کرونا پای ارزش ها و همچنین همنوع دوستی ایستاده و خوش درخشیدند.

مهندس علی محمد چوپانی رییس اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی گرگان به کمک ۱۵۰ میلیارد ریالی بخش خصوصی استان گلستان در شکست ویروس کرونا اشاره کرد و اظهار داشت: مبالغ اهدا شده بر اساس نیت اهدا کننده و نیاز دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان هزینه شد.

وی در رابطه شعار سال ۹۹ گفت: این بیان گوهر بار مقام معظم رهبری اشاره به اهمیت تولید در رونق اقتصادی دارد، لذا جهش تولید با جهش فکری صاحب نظران محقق خواهد شد.

 

اقدامات بخش خصوصی در شکست کرونا قابل تقدیر است

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی گرگان، سردار علی ملک شاهکویی فرمانده سپاه استان گلستان در دیدار با مهندس چوپانی، به اهمیت مبارزه با ویروس منحوس کرونا اشاره کرد و اظهار داشت:  همدلی مردم استان، با هر قومیت، از زیبایی های مبارزه با این ویروس بشمار می رود.

وی افزود:  اقدام بخش خصوصی در تامین اقلام مورد نیاز مراکز درمانی، و شکست کرونا بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است.

سردار ملک شاهکویی بیان کرد: سپاه استان در ضد عفونی ، تامین امنیت، تولید و توزیع ماسک حضور پر رنگی داشته و همچنین تا ریشه کن کردن آن در کنار مردم حضور خواهد داشت.

وی گفت: ظرف مدت ۱۰ روز ۹۷ درصد استان توسط سپاه استان غربالگری شد.


https://gccim.com/blog/770

ارسال نظر

بالا