درباره اتاق
خدمات الکترونیک
معرفی استان
تشکل ها
فعالین اقتصادی

آخرین جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان گلستان در سال 97

دسته بندی اخبار / 1397/12/26

 مهندس چوپانی در جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان گلستان بیان کرد: در شورای گفتگوی ملی به دنبال این هستیم در راستای منطقی کردن 934 هزار میلیارد تومان یارانه ای که در تمام بخش ها یارانه ارائه می دهد پیشنهاد ارائه دهیم.

مهندس علی محمد چوپانی اظهار داشت: برداشت آب از دریای خزر توسط شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان گلستان پیگیری شد که در نهایت مورد توجه دولت قرار گرفت

وی خاطر نشان کرد: استفاده از ظرفیت های راه آهن نیز در این جلسات مطرح شد که با شرایط حاکم امید داریم بتوان از این پتانسیل ها به نفع بخش خصوصی و توسعه مراودات استفاده کرد.

بخش خصوصی به مدیران کمک می کند تصمیات واقعی و قابل لمس تری بگیرند

استاندار گلستان با تاکید بر جایگاه بخش خصوصی و سرمایه گذاران اظهار کرد: بخش خصوصی به مدیران دستگاه های اجرایی کمک می کند تصمیات بهتر، واقعی و قابل لمس تری بگیرند.

 دکتر سید مناف هاشمی در هشتمین جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی  تصریح کرد: تعداد جلسات شورای گفتگو طی سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته رشد چشم گیری داشته است چرا که باور داریم با تعامل بین دولت و بخش خصوصی رشد اقتصادی و توسعه اتفاق خواهد افتاد.

وی افزود: در سالجاری اقدامات صورت گرفته موجب رشد ارائه تسهیلات روستایی و رشد اشتغال در سطح استان شد و نرخ بیکاری در فصول مختلف بین 3 تا 4 درصد کاهش یافت.


https://gccim.com/blog/256

ارسال نظر

بالا