درباره اتاق
خدمات الکترونیک
معرفی استان
تشکل ها
فعالین اقتصادی

جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان گلستان با حضور دکتر واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور

دسته بندی اخبار شورای گفتگو / 1397/10/23

 

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی گرگان، جلسه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی گلستان با حضور دکتر  محمود واعظی رییس دفتر رییس جمهور، استاندار گلستان، برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی و فعالین اقتصادی استان گلستان برگزار شد.

در این جلسه فعالین اقتصادی استان گلستان به بیان مشکلات و قوانین مزاحم تولید اشاره کردند.

برخی مدیران به خاطر بی کفایتی عذرخواهی نکردند

«علی‎محمد چوپانی» در جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان گلستان که با حضور رئیس دفتر رئیس جمهور در استان گلستان برگزار شد، اظهار کرد: در این جلسه فرصتی فراهم شده که بتوانند بخش خصوصی مشکلات خود را بیان کنند.

رئیس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن گرگان با بیان اینکه مشکلاتی بر اساس سیاست‌گذاری‌های غلط از گذشته باقی مانده است، افزود: دولت در کنار فعالان اقتصادی بوده است، شرایط موجود برای فعالان اقتصادی سخت شده است و قدرت خرید تولید کنندگان کاهش پیدا کرده است.

 چوپانی تاکید کرد: در شرایط فعلی دولت را درک می‌کنیم و به عنوان سربازان اقتصادی در میدان هستیم و آن چیزی که از تحریم‌ها به دولت و اقتصاد کشور فشار می‌آورد می‌پذیریم ولی اتتظار داریم در سطح ملی حمایت‌ها از بخش اقتصادی بیشتر شود.

 وی به مشکلات راه آهن ایران_ترکمنستان اشاره کرد و افزود: به دلیل تعویض بوژی با مشکل روبه‌رو هستیم و هیچ انباری برای تخلیه بار در مرز وجود ندارد  و انتظار داریم به این موضوع  توجه شود.

رئیس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن گرگان به ترک فعل برخی مسئولان اشاره کرد و افزود: وزیر راه و ترابری سال گذشته بیانه‌ای صادر کرد که منجر به خسارت به مرغداران شد ولی وزیر راه  گذشته  به خاطر این اشتباه عذرخواهی نکرده است.


https://gccim.com/blog/204

ارسال نظر

بالا