درباره اتاق
خدمات الکترونیک
معرفی استان
تشکل ها
فعالین اقتصادی

سامانه جامع انبار ها

دسته بندی اطلاعیه / 1397/7/29

 ثبت نام واحد های انبار و مراکز نگهداری کالا در سامانه جامع انبارها ( www.nwms.ir) و به تبع آن ثبت رسید ، حواله ، تفکیک و تجمیع ، معامله و موجودی موضوع مواد 22 تا 27 آیین نامه اجرایی مواد6 ، 5 قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز) ، مواردی به شرح ذیل جهت اقدام مستمر بحضور اعلام میگردد:

1- پیگیری مستمر و مجدانه جهت ثبت نام واحد های مشمول در سامانه جامع انبارها و مراکز نگهداری کالا توسط تمامی دستگاه های عضو و همکار طرح .

2- با عنایت به آغاز اجرای مرحله دوم طرح سامانه جامع انبارها در حوزه ثبت اطلاعات ورود و خروج کالاها در قالب بخش رسید / حواله از اول شهریور سال جاری به آگاهی میرساند: در راستای تحقق جامع اهداف قانونی و نیز تکالیف ابلاغی ستاد احتکار و اختفاء کالا ، سازمانها – دستگاه های عضو می بایست نسبت به شناسایی انبارها و مراکز نگهداری کالا در حوزه کاری خود اقدام و نسبت به ضرورت ثبت نام و درج اطلاعات ثبت رسید / حواله در سامانه فوق الذکر اقدام نمایند.

3- با عنایت به اطلاع رسانی های مکرر و متعدد در خصوص ثبت نام جامعه هدف در سامانه جامع انبار ها به عناوین مختلف مثل نصب بنر ، سیمای استانی و کشوری – برگزاری کارگاه های آموزشی – طرح در جلسات و نشستها، مکاتبات و.... خواهشمند است ترتیبی اتخاذ نمایند تمامی دستگاه های عضو و همکار شهرستانی و استانی و .... از معرفی صاحبان و مالکان انبار و مراکز نگهدار کالا به این سازمان جهت ثبت نام در سامانه فوق خودداری نموده و شخص مالک و بهره بردار جهت ثبت نام اقدام نمایند( خود اظهاری)


https://gccim.com/blog/39

ارسال نظر

بالا