درباره اتاق
خدمات الکترونیک
معرفی استان
تشکل ها
فعالین اقتصادی

نمایشگاه مواد غذایی آنوگا کلن آلمان

دسته بندی اطلاعیه / 1397/10/2

احتراما، باستحضار می رساند شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی ج.ا. ایران به نمایندگی از دولت ج.ا.ایران در نظر دارد پاویون ج.ا.ایران را در نمایشگاه بین المللی مواد غذایی آنوگا ، کلن آلمان (2019 A . NEGA) که از تاریخ ۵- لغایت ۲۹ اکتبر سال ۲۰۱۹ میلادی مقارن با ۱۳ لغایت ۱۷ مهر ماه سال ۱۳۹۶ برگزار می گردد، سازماندهی نمایید نظر به اهمیت توسعه صادرات غیرنفتی کشور و با توجه به رویکرد این شرکت جهت برپائی شکوهمند این رویداد تجاری و ضرورت حضور موسسات و شرکتهای توانمند و برتر، بدینوسیله ضمن دعوت جهت مشارکت در این نمایشگاه، خواهشمند است.

مقرر فرمائید مرانه از طریق مبادی ذیربط ( از جمله پایگاه اینترنتی مربوطه به اطلاع تولید کنندگان و صادر کنندگان بخشهای تولیدی، صنعتی و خدماتی حوزه مواد غذایی آن اتاق رسانده تا در صورت تمایل به مشارکت، درخواست خود را با درج متراژ مورد نظر حداکثر تا تاریخ 1396/11/06 از طریق دورنگار شماره ۲۲۶۶۲۶۸۴-۰۲۱ یا پست الکترونیکی overseas@iranfair.com  به این شرکت اعلام و در صورت نیاز به دریافت اطلاعات تکمیلی و آگاهی از تسهیلات در نظر گرفته شده با شماره تلفن های 22662692-021 و 21912568 -021تماس حاصل فرمایند.

بدیهی است با عنایت به مندرجات بند ۲ تذکرات مهم در مجموعه دستورالعمل ها و مقررات، مشارکت در نمایشگاه های خارج از کشور، این شرکت نسبت به انتخاب شرکت های برتر از مجموعه تقاضاهای واصله، اقدام خواهد نمود. ضمنا به پیوست فرم اطلاعات اولیه و مشارکت در نمایشگاه مذکور ایفاد می گردد.

 


https://gccim.com/blog/153

ارسال نظر

بالا