درباره اتاق
خدمات الکترونیک
معرفی استان
تشکل ها
فعالین اقتصادی

نمایشگاه جامع سرمایه گذاری فرصت ها خدمات و صنایع وابسته

دسته بندی اطلاعیه / 1397/10/2

سرمایه گذاری در بخشهای مختلف اقتصادی نیاز روز کشور بوده و با توجه به وجود زمینه ها  و بستر لازم در این خصوص به ویژه نیروی کار  ، انرژی ارزن ، دسترسی آسان به بازارهای منطقه و تسهیلات فراهم آمده جهت اعطاء اقامت و سرمایه گذار در ایران مورد توجه سرمایه گذاران خارجی به ویژه کشورهای همسایه قرار گرفته است . در این راستا و در خلاء برگزاری نمایشگاهی جامع جهت معرفی فرصت های سرمایه گذاری در کشور در بخشهای مختلف اقتصادی این شرکت در نظر دارد " اولین نمایشگاه جامع سرمایه گذاری ، فرصتها ، خدمات و صنایع وابسته " را از تاریخ 16 لغایت 19 بهمن ماه سالجاری در محل دایمی نمایشگاه بین المللی مشهد با حمایت متولیان امر منجمله مرکز خدمات سرمایه گذاری ، شهردار مشهد برگزار نماید.

در این راستا با توجه به هماهنگی به عمل آمده جهت دعوت از هیات های سرمایه گذاری از کشورهای عمان ، مویت ، افغانستان ، عراق و آذربایجان از آن شرکت محترم جهت حضور در نمایشگاه مذکور و معرفی فرصت های سرمایه گذاری و مذاکرات رودر رو با هیات های مدعوین به عمل میاید.

شایان ذکر است موضوعات مورد علاقه سرمایه گذاران پروژههای شهری ، مجموعه های مسکونی ، کشاورزی ، صنایع دستی و گردشگری ، پزشکی  ، داوریی و گرشگری سلامت ، غذایی ، صنعت و معدن ، مجتمع تجاری ، تفریحی می باشد.


https://gccim.com/blog/140

ارسال نظر

بالا