درباره اتاق
خدمات الکترونیک
معرفی استان
تشکل ها
فعالین اقتصادی

عوامل نفوذی مانع تحقق جهش تولید شده اند

دسته بندی اخبار / 1399/4/4

 به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی گرگان، مهندس چوپانی در نشست فعالین اقتصادی گلستان با شورای عالی قضایی استان، بیان کرد: بنظر می رسد عوامل بیگانه و مهره های نفوذی مانع تحقق جهش تولید در کشور می‌شوند. مقام معظم رهبری نقطه هدف را مشخص کرده‌اند، این وظیفه دستگاه اجرایی با همکاری بخش خصوصی است که تاکتیک‌ها را ارائه دهند.

مهندس علی محمد چوپانی رئیس اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی گرگان  اظهار داشت: مدیران دستگاه اجرایی نباید آمارهای اشتباه ارائه دهند زیرا کشور را نمی‌توان بر مفروضات اشتباه مدیریت کرد. تصمیمات اشتباه بر مبنای آمار کذب موجب بروز بحران در کشور می شود.

وی افزود: سیاست های غلط دولت موجب کاهش ارزش پول کشور شده است. تا زمانی که مسئولان پاسخگوی سیاست‌های اشتباهشان نباشند در چرخه مشکلات خواهیم بود.

چوپانی خاطر نشان کرد:  انتظار است معاونت پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه از فساد در بورس جلوگیری کند که در آینده برای مردم مشکل ایجاد نشود.

 رئیس اتاق گرگان افزود: به عنوان پارلمان بخش خصوصی و مشاور سه قوه بر اساس پیش ‌بینی‌ها هشدار فساد های مالی در بورس را می دهیم. شرکت ها گاها بیش از ارزش آن در بورس عرضه می شوند.


https://gccim.com/blog/868

ارسال نظر

بالا