درباره اتاق
خدمات الکترونیک
معرفی استان
تشکل ها
فعالین اقتصادی

نشست کار آفرینان با استاندار گلستان و آیین تجلیل از خیرین در حوزه شکست کرونا (اعضای اتاق بازرگانی گرگان)

دسته بندی اخبار / 1399/2/4

 چوپانی گفت: ۱۵ میلیارد تومان برای مقابله با کرونا و رزمایش مواسات و همدلی توسط فعالان اقتصادی استان گلستان جمع آوری شد.

به گزارش روابط عمومی اتاق گرگان، علی محمد چوپانی در نشست استاندار گلستان با کارآفرینان اظهار کرد: سال جهش تولید به یک هدفی برای نظام تبدیل شده و برای رسیدن به این هدف نیاز به الزاماتی در بستر حاکمیتی داریم و در غیر این صورت جهش تولید در شعار باقی می ماند.

 رئیس اتاق بازرگانی استان گلستان ادامه داد: تا زمانی نگرش مدیران با جهش تولید تراز نشود این واقعیت در جامعه به وجود نخواهد آمد و لذا برای مدیران ارشد استان نیاز است کلاس آموزشی برگزار شود و از تکرار بپرهیزیم.

 چوپانی با بیان اینکه در اتاق بازرگانی به این نقطه رسیدیم که باید نگرش مدیران با منویات مقام معظم رهبری تراز شود، افزود: برخی مدیران به هیچ شکل به دنبال تغییر نگرش خود نیستند و سخنانی به میان می آورند که امروزه منسوخ شده و این نگرش هزینه معامله را بالا می برد و سرمایه گذاران را دلسرد می کند.

 وی افزود: در برابر مقابله با کرونا و تحقق منویات مقام معظم رهبری در راستای رزمایش مواسات و همدلی شاهد بودیم استان گلستان به لحاظ حجم کمک های مومنانه و مقابه با کرونا در سطح کشور خوب درخشید.

 رئیس اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی استان گلستان متذکر شد: ۱۵ میلیارد تومان از 120 میلیارد تومان در کل کشور برای مقابله با کرونا و رزمایش مواسات و همدلی در گلستان جمع آوری شد.

 چوپانی خاطرنشان کرد: بسیاری از فعالان اقتصادی انفاق پنهان دارند و 15 هزار  بسته در نظر گرفتند و در اتاق بازرگانی نیز پنج هزار بسته برای کمک مومنانه در نظر گرفته شده است. 


https://gccim.com/blog/802

ارسال نظر

بالا