نشست مشترک کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی و رئیس سازمان توسعه تجارت ایران با هدف بررسی راهکارهای توسعه تجارت خارجی و افزایش توان لجستیکی کشور در حوزههای حملونقل دریایی، زمینی و ریلی برگزار شد.
در این نشست، موضوعاتی از جمله توسعه کریدورهای تجاری، ارتقای ظرفیت بنادر شمالی کشور، تقویت شبکه حملونقل ریلی و بهبود زیرساختهای لجستیکی مورد نیاز برای تسهیل صادرات و واردات کالا مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
امیر یوسفی، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی گرگان نیز در این نشست حضور داشت و بر ضرورت بهرهگیری حداکثری از ظرفیتهای لجستیکی و ترانزیتی شمال کشور برای توسعه تجارت خارجی تأکید کرد.
https://gccim.com/blog/2161