درباره اتاق
خدمات الکترونیک
معرفی استان
تشکل ها
فعالین اقتصادی

گزارش تصویری اولین همایش تجلیل از بانوان کار آفرین استان گلستان

دسته بندی اخبار / 1402/12/15
 زنان نقش حیاتی برای سلامت روانی جامعه دارند

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی گرگان، امیر یوسفی رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی گرگان در اولین همایش تجلیل از بانوان کار آفرین استان گلستان بیان کرد: اتاق بازرگانی، صنایع، معادن وکشاورزی گرگان قدمتی حدود 90 ساله داره و یکی از اتاق های بسیار قدیمی واثرگذار در توسعه تجارت خارجی بوده و هست.

وی افزود:در طول این مدت در دوره های مختلف افراد توانمندی مسئولیتهای اتاق را برعهده داشتند و زحمات فراوانی کشیدن.

یوسفی گفت:در این دوره خوشبختانه افرادی توانمند و صاحب نظر بعنوان اعضای هیات نمایندگان انتخاب شده اند.
 
رئیس اتاق بازرگانی گرگان افزود:برای اینکه بتوانیم اهداف اتاق را هرچه بهتر تحقق ببخشیم ده کمیسیون تشکیل دادیم.

یوسفی در ادامه گفت:اتاقهای بازرگانی، صنایع، معادن وکشاورزی بعنوان مشاور سه قوه با حضور افرادی توانمند، صاحب نظر و پایبند به اخلاق کسب وکار و بینش تخصصی، هر روزه در حال فعالتر شدن در عرصه اقتصادی کشور هستند.

وی گفت:مهمترین رسالت اتاق بازرگانی استفاده بهینه از امکانات و مزیتهای نسبی کشور و بسترسازی برای رشد و توسعه اقتصادی و کسب درآمدهای ارزی از صادرات محصولات تولید شده در داخل است.

یوسفی بیان کرد:بی‌شک این مهم زمانی امکان‌پذیر خواهد بود که دولت، بخش خصوصی و تشکلهای صنفی و صنعتی را جدی بگیرد.
 
وی گفت:در این راستا اتاق بازرگانی، صنایع، معادن وکشاورزی گرگان با تکیه بر توان و تخصص فعالان اقتصادی استان تلاش دارد نقش پررنگی را درتوسعه و پیشرفت بخشهای مختلف استان ایفاء نماید.

یوسفی اظهار داشت:زنان به عنوان نیمی از جمعیت جامعه نقش مهم و حیاتی در سلامت روانی جامعه و خانواده دارند.
یوسفی بیان اینکه در اسلام برای زن مقام والایی در نظر گرفته شده است، کفت: اسلام مقام زن را در حیطه همسری و مادری و حضور در صحنه های مختلف اجتماعی واقتصادی بسیار مورد توجه قرار داده و از این جهت برای زنان جایگاه و منزلت ویژه‌ای ترسیم کرده است.

رئیس اتاق بازرگانی گرگان اظهار داشت:زنان عهده‌دار مسئولیت مهم تربیت افراد جامعه را بر دوش دارند. لذا آینده ی هرجامعه توسط بانوان رقم میخورد.


https://gccim.com/blog/1572

ارسال نظر

بالا