درباره اتاق
خدمات الکترونیک
معرفی استان
تشکل ها
فعالین اقتصادی

نشست هم اندیشی و جهاد تبین با فعالان اقتصادی کارخانجات آرد با حضور بسیج اصناف استان گلستان

دسته بندی اخبار / 1402/12/9

امیر یوسفی رئیس اتاق بازرگانی،‌ صنایع، معادن و کشاورزی گرگان در نشست هم اندیشی با فعالان اقتصادی کارخانجات آرد بیان کرد: یکی از اهداف اتاق بازرگانی این است که پل ارتباطی بین بخش خصوصی و قوه های مجریه ، مقننه و قضاییه می باشد تا بتوان مسائل و مشکلات را در اسرع وقت اطلاع رسانی کند.

وی افزود: صنعت آرد در استان جزو برترین صنایع کشور است و به عنوان تامین کننده امنیت غذایی کشور جایگاه ویژه ای دارد.

یوسفی گفت:گندم در استان تولید می شود و تبدیل آن به آرد در استان دیگر صورت می گیرد این موضوع باعث شده  خیلی از فرصت ها را در داخل استان از دست دهیم.

خروج گندم از گلستان فرصت ها را از بین می برد

رئیس اتاق بازرگانی گرگان بیان کرد:بحث چند نرخی بودن قیمت آرد مشکلاتی را ایجاد کرده در صورتی که آرد حرف اول را در سبد غذایی کشور می زند.

وی گفت:دستگاه های نظارتی باید وظایف خودشان را انجام دهند و لیکن در حین نظارت به مشکلات بخش خصوصی هم توجه شود.

یوسفی افزود:اگر به حلقه های مفقوده توجه شود خیلی از موانع را می توان برطرف کنیم.

وی اظهار داشت:در مباحثی که بعضی دستگاه های اجرائی به هر دلیلی نتوانسته اند مشکلات فعالان بخش خصوصی و سرمایه گزاران را حل کنند، ورود دستگاه های نظارتی و امنیتی می تواند نقطه قوت و دلگرمی می باشد.

یوسفی بیان کرد: با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری فعالان اقتصادی سربازان خط مقدم جبهه اقتصادی هستند، فعالان بخش خصوصی که در این بخش سرمایه گذاری می کنند همه  کار جهادی  انجام می دهند. فعالان بخش خصوصی سرمایه خودشان را به کار گرفته اند و موجب اشتغال شده اند.

وی اظهار کرد:تولید کنندگان در این شرایط نیاز به حمایت دارد و هدف دشمن فاصله انداختن بین دولت و بخش خصوصی بوده که این اتفاق نیافتاده و ما در کنار شما برای رفع مشکلات خواهیم بود.


https://gccim.com/blog/1570

ارسال نظر

بالا