درباره اتاق
خدمات الکترونیک
معرفی استان
تشکل ها
فعالین اقتصادی

نشست هم اندیشی رئیس اتاق بازرگانی گرگان با رئیس پژوهش دانشگاه فنی حرفه ای استان گلستان

دسته بندی اخبار / 1402/10/11
بهره گیری از سطوح علمی دانشگاه ها یک ضرورت است

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی گرگان ، امیر یوسفی رئیس اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی گرگان در نشست با رئیس پژوهش دانشگاه فنی و حرفه ای استان گلستان بیان کرد:در اتاق بازرگانی ۱۰ کمیسیون تخصصی به صورت ماهانه جلسات برگزار می شود که به مسائل و مشکلات فعالان اقتصادی می پردازند.

وی افزود:همچنین چنانچه نیاز به احصاء قوانین ، دستورالعمل ها و رویه های موجود باشد در شورای گفتگو دولت و بخش خصوصی که دبیرخانه آن با اتاق بازرگانی  است طرح و تصمیمات مقتضی اتخاذ می شود.

یوسفی گفت:اتاق بازرگانی از ابتدا سال با الگو قرار دادن فرمایشات مقام معظم رهبری  برای رشد تولید و افزایش صادرات با رویکرد دولت سیزدهم همراهی داشته و برای ایجاد روابط بهتر با کشور های اطراف، چندین بار هیات تجاری  پذیرش داشته و از نزدیک با توانمندی های استان گلستان آشنا شدند.

 

رئیس اتاق بازرگانی گرگان بیان کرد:بهره گیری از سطوح علمی دانشگاه ها یک ضرورت است ، دانشگاه های فنی می توانند در بخث مهارت آموزشی کمک حال صنایع استان باشند.

وی اظهار داشت:اعتقاد داریم فضای کار باید به سمت خصوصی سازی پیش رود و تصدی گری دولت کم شود که نگاه دولت نیز به همین سمت و سو است.

یوسفی گفت:از مدرک گرائی باید پرهیز کرد نیروهای انسانی همزمان باید مهادت آموزی نیز داشته باشند ، چرا که مدرک تحصیلی با مهارت آموزی متفاوت  است.

وی افزود:اتاق بازرگانی برای آموزش مهارت نیروهای انسانی در بخش های مختلف استقبال میکند.

یوسفی بیان کرد:متاسفانه هم اکنون نیروهای انسانی متخصص و دارای مهارت به کشورهای همسایه مهاجرت می کنند و با دستمزد بهتری مشغول به کار شده اند.

وی گفت:لذا با عنایت به منویات مقام معظم رهبری در سال جاری همه مکلف هستیم برای تحقق شعار سال، همت خود را صد چندان کنیم.

یوسفی افزود:دستگاه های اجرایی از بخشی نگری پرهیز کنند و به صورت جزیره ای عمل نکنند تا با همکاری متقابل بتوانیم در مسیر درست گام برداریم.


https://gccim.com/blog/1549

ارسال نظر

بالا