درباره اتاق
خدمات الکترونیک
معرفی استان
تشکل ها
فعالین اقتصادی

دومین جلسه کمیسیون احداث و خدمات فنی - مهندسی اتاق بازرگانی گرگان

دسته بندی اخبار / 1402/4/31
دستگاه های اجرایی دلواپس نهادهای نظارتی

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی گرگان ، امیر یوسفی رئیس اتاق بازرگانی صنایع ، معادن و کشاورزی گرگان در دومین جلسه کمیسیون احداث و خدمات فنی و مهندسی بیان کرد:گاها بخش دولتی می خواهد کمک کند اما نگران دستگاه های نظارتی هستند و به صراحت بیان میکنند که جرات و جسارت  از آنها صلب شده و جرات نمیکنند قانون را خم کنند.

وی افزود: یک جاهایی قانون را باید منعطف و راهکار پیدا کرد.

وی اظهار داشت : صحبت های ما با دستگاه های نظارتی همین است که بیایید در زمینه حمایت بخش خصوصی همراهی و کمک کنید. و از طرفی فرمایش مقام معظم رهبری نیز افزایش تولید ، مهار تورم و مشکل مسکن است که همه اینها باید در  جلسات بررسی و برای آن ها راهکار پیدا کنیم. 

یوسفی گفت:خوشبختانه در این دوره مسئولیت کمیسیون های اتاق را افرادی پذیرفتند که در این ضمینه  تخصص دارند  خیلی راحت می توان راهکار های عملی را ارائه  و  برخی مسائل را  در داخل استان حل کنیم، اگر مقدور نیست به شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی  ببریم و در صحن شورا برایش راهکار پیدا کنیم لذا هدف ما این است مشکلات احصا شود.

 

تامین برق پروژه های ساختمانی با مشکلات زیادی رو به رو است

مرتضوی رئیس کمیسیون احداث و خدمات فنی مهندسی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی گرگان در دومین جلسه این کمیسیون بیان کرد:جلساتی که در کمیسیون احداث یا در حالت کلی در اتاق بازرگانی برگزار می شود با این نیت و هدف است که ما به عنوان اتاق فکر در کنار قوای سه گانه ارائه راهکار و پیشنهاداتی را در جهت برون رفت مشکلات پیش روی اقتصاد ارائه دهیم.

وی افزود: این اتاق فکر بیاید و به یک راهکار جامع  مشترک با دولت و احیانا با دستگاه قضایی به بعضی موضوعات برسد.

وی گفت: تامین برق ساختمان ها و پروژه های مسکونی و تجاری با مشکلات زیادی روبرو است و در رابطه ارائه کنتور با تاخیر زیادی روبرو هستیم.

موتضوی اظهار داشت:با شرکت توزیع برق و دستگاه های اجرایی مذاکراتی شد که با همکاری بخش خصوصی در تامین برخی هزینه ها، این موضوع تسریع شود.


https://gccim.com/blog/1440

ارسال نظر

بالا