درباره اتاق
خدمات الکترونیک
معرفی استان
تشکل ها
فعالین اقتصادی

دیدار صمیمی دکتر خاندوزی وزیر امور اقتصاد و دارایی با مدیران اقتصادی استان گلستان

دسته بندی اخبار / 1402/4/19

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی گرگان، امیر یوسفی رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی گرگان در دیدار با دکتر خاندوزی وزیر امور اقتصاد و دارایی بیان کرد: مشکل قوانین بدون پشتیبان کارشناسی یکی از موضوعاتی است که باید راه حل از منسوخ شود.

یوسفی گفت: اگر در قوانین مشکلی وجود نداشت ما برای حل مسائل اقتصادی انواع کارگروهها و ستادها رو تشکیل نمی دادیم تا تصمیمات فرا قانونی بگیرند.

وی افزود:رهبر معظم انقلاب اسلامی هرسال تاکید بر حمایت از تولید وسرمایه گذاری دارند و امسال هم چند بار تاکید داشتند به بخش خصوصی توجه ویژه ای شود، این موضوع تا چه حدی محقق شده است؟

‏رئیس اتاق بازرگانی گرگان گفت:سختگیری دستگاههای اجرایی برتولید کنندگان تا حدی پیشرفت داشته که تقریبا هیچ روزی نیست به یک بهانه ای در واحدهای تولیدی حضور پیدا نکنند و  آرامش تولید کننده رو بر هم نزنند.

یوسفی افزود:رقابت شرکتهای دولتی و خصولتی با بخش خصوصی طوری است که احساس می شود این شرکتها آمده اند که بخش خصوصی را کنار بگذارند.

وی گفت:قیمت گذاریهای دستوری باعث شده در بسیاری از بخشها مثل صنعت مرغ و تولید محصولات اساسی سرمایه گذار را دچار زیان کند و آن صنعت را از توجیه اقتصادی بیاندازد.

 


https://gccim.com/blog/1431

ارسال نظر

بالا