درباره اتاق
خدمات الکترونیک
معرفی استان
تشکل ها
فعالین اقتصادی

نشست هم اندیشی درخصوص تشکیل دبیرخانه دائمی پویش همگانی تحقق شعار سال ۱۴۰۲

دسته بندی اخبار / 1402/1/27
 نشست هم اندیشی رئیس و نائب رئیس و برخی از منتخبین دوره دهم هیات نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی گرگان با دکتر منتظری نماینده مجلس گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی و مدیران دستگاه های اجرایی درخصوص تشکیل دبیرخانه دائمی پویش همگانی تحقق شعار سال ۱۴۰۲

 

نامگذاری شعار سال از سوی رهبری چشم انداز رفتار اقتصادی بخش خصوصی و دولت است

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی گرگان، علی محمد چوپانی رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی گرگان گفت: نامگذاری شعار سال از سوی رهبر معظم انقلاب با عنوان مهار تورم و رشد تولید، ترسیم چشم‌انداز رفتار اقتصادی بخش خصوصی و دولت در سال جدید است.

علی محمد چوپانی روز شنبه در نشست هم اندیشی با نماینده مردم گرگان و آق قلا درمجلس شورای اسلامی، افزود: راه اندازی پویش ملی برای تحقق شعار سال باید براي چگونگی اجرای مهار تورم و رشد تولید باشد.

وی بیان کرد: اکنون ناترازی اقتصادی در بخش کلان کشور از جمله قیمت خودرو در بورس مشخص می‌شود در حالی که تعیین قیمت محصولات کشاورزی دستوری است،  را داریم که  یکی از راه‌های حل آن و تحقق شعار سال وجود پویش ملی و استفاده پیشنهادهای صاحب نظران و فعالان اقتصادی است.

 

 

نماینده مردم گرگان و آق قلا درمجلس شورای اسلامی با تاکید بر استفاده از پیشنهاد فعالان اقتصادی و صاحب نظران اقتصادی در تحقق شعار مهار تورم و رشد تولید در قالب پویش ملی، گفت: عملیاتی شدن این طرح می تواند تکیه گاه بسیار خوب برای تصمیم گیری وزیر اقتصاد و دارایی شود.

غلامرضا منتظری افزود: باید هرچه سریعتر این پویش ملی برگزار و جمع بندی آن مورد استفاده قرار گیرد.

وی پویش ملی مهار تورم و رشد تولید را پس از نامگذاری شعار سال از سوی رهبر معظم انقلاب طرح و از اتاق بازرگانی گرگان خواسته بود که به عنوان دبیر این پویش را پیگیری و عملیاتی کند.

 

در این نشست هامان هاشمی، احمد قلندری از منتخبین دهمین دوره اتاق بازرگانی و قبادی تحلیلگر اقتصادی و فعال اقتصادی بازرگانی گرگان در اهمیت اجرای پویش ملی مهار تورم و رشد تولید به ایراد سخن پرداختند.

 

ویدئو این نشست به پیوست می باشد

 

فایل ها


https://gccim.com/blog/1366

ارسال نظر

بالا