درباره اتاق
خدمات الکترونیک
معرفی استان
تشکل ها
فعالین اقتصادی

تبادلات مالی صادرکنندگان تسهیل شود

دسته بندی اخبار / 1402/1/24

نائب رئیس اتاق مشترک ایران و ترکمنستان توسعه دیپلماسی اقتصادی را در رونق تولید موثر خواند و گفت: برای رشد اقتصاد روان سازی فعالیت کسب و کارها و تسهیل تبادلات مالی صادرکنندگان ضروری است.

رحمان قره باش در توصیه به دولت برای بهبود شرایط اقتصادی کشور، اظهار کرد: برای بهبود شرایط اقتصادی مجموعه ای از اقدامات مرتبط با هم در زمینه روان سازی فعالیت کسب و کارها، تسهیل تبادلات مالی با جهان به ویژه برای صادرکنندگان و تصویب مواردی از جمله FATF ضروری به نظر می رسد.

نائب رئیس اتاق مشترک ایران و ترکمنستان به لزوم سیاست تعاملی با جهان تاکید کرد و گفت: کاهش تنش‌های سیاسی با کشورهای منطقه و دنیا هم از دیگر مواردی است که در توسعه روابط تجاری بسیار موثر است.

عضو اتاق بازرگانی گرگان صادرات را یکی دیگر از مولفه های توسعه اقتصادی کشور برشمرد و گفت: با تسهیل در این حوزه ضمن افزایش تولید، رونق اقتصادی را شاهد خواهیم بود.

قره باش در خاتمه یادآور شد: کاهش فشارهای مالیاتی و تامین اجتماعی برای تولیدکنندگان و صاحبان صنایع و تامین سرمایه در گردش بخش خصوصی به واسطه تورم ایجاد شده از مهمترین محورهای اصلاح سیاست های تولیدی است.

 


https://gccim.com/blog/1364

ارسال نظر

بالا