درباره اتاق
خدمات الکترونیک
معرفی استان
تشکل ها
فعالین اقتصادی

برگزاری شصت و چهارمین جلسه گفتگوی بخش خصوصی و دولت

دسته بندی اخبار / 1401/12/27

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی گرگان؛ علی محمد چوپانی رییس اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی گرگان گفت: موضوع بررسی وضعیت تامین نهاده‌های دامی و ارز مورد نیاز آن برای واحد‌های تولید مرغ و تخم مرغ استان، تامین منابع لازم برای خرید نزدیک به ۱۰۰ حلقه چاه آب برای تامین آب شرب مورد نیاز در گلستان و افزایش اعتبارات بانکی و حدود اختیارات بانک‌ها برای تامین سرمایه در گردش واحد‌های تولیدی از مهمترین موضوعات مطرح شده در این نشست بود.   

 

لزوم حمایت از بخش خصوصی در توسعه گلستان

علی محمد چوپانی رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی گرگان خواستار حمایت بیش از گذشته بخش خصوصی استان برای شتاب بخشیدن به توسعه اقتصادی توسط دولت شد.

علی محمد چوپانی افزود: تامین سرمایه در گردش بانکی و تامین خوراک دام و طیور از نیازهای ضروری تولیدکنندگان استان گلستان بوده که باید توجه در این بخش شود.

وی در حوزه مشارکت بخش خصوصی در اجرای نهضت ملی مسکن در استان، گفت: اگر امکانات در اختیار بخش خصوصی در این حوزه گذاشته شود، سهم خود را در تحقق این برنامه دولت سیزدهم در گلستان انجام خواهیم داد.

در این نشست که با حضور استاندار برگزار شد، گزارش برگزاری دهمین دوره انتخاب هیات نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی گرگان در روز بیستم اسفندماه سال ۱۴۰۱ همزمان با سراسر کشور ارائه شد.

 

کشاورزی مزیت گلستان

امیر یوسفی نایب رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی گرگان هم کشاورزی را یکی از مزایای شکوفایی اقتصاد استان برشمرد و گفت: توجه به رفع موانع توسعه کشاورزی استان از ضروریات است.

امیر یوسفی افزود: بخش کشاورزی استان برای رونق نیاز به تامین سرمایه در گردش، حمایت در سرمایه گذاری برای استفاده از تکنولوژی، توسعه تولیدات محصولات گلخانه‌ای کشاورزی و عبور از کمبود منابع آب زراعی منطقه دارد.


https://gccim.com/blog/1355

ارسال نظر

بالا