درباره اتاق
خدمات الکترونیک
معرفی استان
تشکل ها
فعالین اقتصادی

نشست هم‌اندیشی توسعه صنعت گردشگری گلستان با فعالان اقتصادی

دسته بندی اخبار / 1401/9/17

علاقمندی فعالان اقتصادی برای سرمایه گذاری در حوزه ایجاد خطوط پروازی جدید در گلستان/ آماده ایجاد صندوق توسعه گلستان هستیم

امیر یوسفی ، نائب رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی گرگان گفت: فعالان اقتصادی برای ایجاد خطوط پروازی اعلام آمادگی کردند و برای سرمایه گذاری در این بخش استقبال می کنیم.

یوسفی در نشست هم اندیشی توسعه صنعت گردشگری استان که با حضور فعالان اقتصادی گلستان برگزار شد، اظهار کرد: برای سرمایه گذار باید اطمینان خاطر را ایجاد کرد و وقتی فضای مناسب را ببینیم سرمایه گذار رقبت به سرمایه گذاری در بخش های گردشگری را خواهد داشت.

نائب رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی گرگان  ادامه داد: گلستان یکی از استان هایی است که ظرفیت بی شماری دارد و کسی که در حوزه گردشگری سرمایه گذاری کند قطعا سودآوری خوبی خواهد داشت.

یوسفی خاطرنشان کرد: بخش خصوصی ظرفیت های خوبی برای سرمایه گذاری در بخش گردشگری دارد و اگر اطمینان خاطر برای آنها فراهم شود قطعا وارد این عرصه می شود.

وی گفت: بی تجربگی ها گاهی باعث می شود که سرمایه ها از استان خارج می شود؛ فعالان اقتصادی استان را دوست دارند ولی موانعی که برای آنها به وجود آورده باعث شده از این شرایط استقبال نکنند.

امیر یوسفی ابراز داشت: یکی از موضوعاتی که پیگیر آن هستیم بحث خطوط پروازی است، فعالان اقتصادی علاقمند به سرمایه گذاری در این حوزه هستند، پرواز گرگان به آکتائو باعث استقبال سرمایه گذاران شد و برقراری این پروازها باعث رونق اقتصادی بین قزاقستان و گلستان شد.

یوسفی تاکید کرد: آمادگی برای ایجاد صندوق توسعه استان گلستان داریم و علاقمند هستیم این صندوق هرچه زودتر فراهم شود، فعالان اقتصادی برای ایجاد خطوط پروازی اعلام آمادگی کردند و برای سرمایه گذاری در این بخش استقبال می کنیم


https://gccim.com/blog/1328

ارسال نظر

بالا