درباره اتاق
خدمات الکترونیک
معرفی استان
تشکل ها
فعالین اقتصادی

همایش ملی کانون زنان بازرگان سراسر کشور

دسته بندی اخبار / 1401/3/21

همایش ملی کانون زنان بازرگان سراسر کشور به میزبانی اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی گرگان

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع دستی، معادن و کشاورزی گلستان گفت: این اتاق آمادگی دارد ظرفیت های این خطه را به زنان کارآفرین و بازرگان در سراسر کشور معرفی تا از توانمندی های آن ها برای توسعه همه جانبه استان بیشتر استفاده کند.

 علی محمد چوپانی افزود: از حضور بانوان بازرگان سایر استان ها ، در گلستان استقبال می شود و کانون زنان بازرگان استان می تواند برنامه ریزی برای سفر این قشر و آشنایی با ظرفیت های این خطه را داشته باشد.  

وی تاکید کرد: بانوان بازرگان نباید نگران فعالیت اقتصادی باشند چراکه شرایط برای حمایت و معرفی توانمندی آن ها بیشتر فراهم خواهد شد.

وی با اشاره به کارنامه درخشان اتاق بازرگانی گلستان در ارایه خدمات به سیلزدگان سال ۹۸ و همکاری در پیشگیری از شیوع ویروس کرونا افزود: اعضای این اتاق طی چند سال اخیر در این ۲ حوزه در کنار مردم منطقه بوده و پشتیبانی از هم استانی ها در حوزه اجتماعی انجام داده است.

چوپانی ادامه داد: توزیع غذای گرم، کمک در ساخت خانه برای شماری از سیلزده استان  و حمایت در ایجاد فرصت های شغلی برای خانوارهای سیلزده در گمیشان و کمک در ساخت چهار  باب مدرسه و زمین چمن فوتبال در سایر مناطق از جمله حمایت های اعضای این اتاق است.

وی گفت: در حوزه پیشگیری از شیوع ویروس کرونا هم با تشکیل قرارگاه پشتیانی مالی در اتاق بازرگانی استان خدمات ارزنده ای در این بخش ارایه شد که تزریق ۳۳۰ میلیارد ریال از سوی بازرگانان استان و جذب ۱۰۰ میلیارد ریال از اتاق بازرگانی ایران انجام و این اعتبارات صرف خرید لوازم موردنیاز پیشگیری و درمانی بیمارستان ها از جمله دستگاه های کمک تنفسی، مخزن اکسیژن، هشت دستگاه سی تی اسکن شده است.


https://gccim.com/blog/1303

ارسال نظر

بالا