درباره اتاق
خدمات الکترونیک
معرفی استان
تشکل ها
فعالین اقتصادی

توجه به آموزش بخش خصوصی از اولویت های اتاق گرگان بشمار می رود

دسته بندی اخبار / 1400/6/10

به گزارش روابط عمومی اتاق گرگان، مهندس چوپانی در جلسه امضا تفاهم نامه با دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان بیان کرد: آموزش بعنوان یکی از اولویت های اتاق گرگان در نظر گرفته شده است.

مهندس علی محمد چوپانی رییس اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی گرگان اظهار داشت: سال گذشته بیش از 3 هزار نفر  از 53 سمینار آموزشی اتاق گرگان بهره مند شدند.

وی افزود: با عنایت به رویکرد جدید اتاق گرگان جهت آموزش های آنلاین، در 5 ماهه نخست سال 1400 با رشد قابل توجه طی 20 سمینار آموزشی، بیش از 2 هزار نفر از این کلاس های تخصصی استفاده کرده اند.

 

امیر یوسفی نایب رییس اتاق گرگان نیز در این جلسه گفت: مدرک گرایی به چالش جدی نیروی انسانی تبدیل شده که نیاز است دانشگاه ها به تخصص محوری توجه داشته باشند که این معضل ریشه کن شود.

وی خاطر نشان کرد: ظرفیت خوبی در حوزه کشاورزی استان گلستان وجود دارد که مراکز علمی می توانند با پژوهش های خود به افزایش بهره برداری کمک شایانی نمایند.

 

 حجت الاسلام سید علی طاهری گرگانی رییس دانشگاه آزاد استان گلستان نیز با تاکید بر اشتغال فارغ التحصیلان دانشگاهی، اظهار داشت: یکی از دغدغه های اصلی دانشگاه آزاد در شرایط فعلی، ارتباط بین دانشگاه و صنعت است.

وی به طرح پویش اشاره کرد و افزود: این طرح امکان اشتغال همزمان با تحصیل را فراهم نموده است. در اين طرح دانشجویان همزمان با تحصیل، 2 یا 3 روز در هفته را در یکی از شرکت‌های متقاضی مشغول به کار می‌شوند و دستمزد آنها توسط شرکت به حساب دانشگاه واریز شده و به عنوان شهریه دانشجو لحاظ می گردد.


https://gccim.com/blog/1243

ارسال نظر

بالا