درباره اتاق
خدمات الکترونیک
معرفی استان
تشکل ها
فعالین اقتصادی

تبریک رئیس و اعضای هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی گرگان به مناسبت هفته قوه قضاییه

دسته بندی اخبار / 1400/4/6

قوه قضائیه به عنوان یکی از ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی، نقشی بی بدیل در پاسداری از ارزشها، کرامت انسانی و آزادیهای مشروع شهروندان ایفا و در راستای اجرای عدالت در بیش از چهار دهه گذشته، یاران بسیاری را تقدیم انقلاب اسلامی نموده است.

هفته اول تیر ماه یادآور سالروز شهادت مظلومانه آیت الله بهشتی و 72تن از یارانش که به عنوان هفته قوه قضائیه نامگذاری شده فرصت مغتنمی برای تکریم تلاش خالصانه مسئولین وکارکنان خدوم قوه قضائیه به ویژه تجلیل از آن مجاهد نستوه و سایرشهدای این عرصه است.

بی تردید بخش مهمی از امنیت پایدار و همه جانبه کشورمان، مرهون تلاشهای بی شائبه و مستمر مسوولان قضایی، قضات، دادیاران، دادرسان و کارکنان خدوم این مجموعه است که تعامل و همکاری با دیگر بخش ها،  ممانعت از تضییع حقوق شهروندان و مبارزه جدی با ناهنجاری های اجتماعی و مفاسد خرد و کلان را سرلوحه کار خود قرار داده اند.

برخود لازم می دانیم ضمن گرامیداشت یاد وخاطره شهید والامقام آیت الله دکتر بهشتی و یاران وفادارش، هفته قوه قضائیه را  مسئولان و کارکنان پرتلاش این قوه و مردم شریف تبریک و تهنیت عرض نموده و از خدمات شایسته  تلاشگران این عرصه در برقراری عدل و قسط در جامعه تقدیر و تشکر نماییم.

رییس و اعضای هیات نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن وکشاورزی گرگان


https://gccim.com/blog/1210

ارسال نظر

بالا