درباره اتاق
خدمات الکترونیک
معرفی استان
تشکل ها
فعالین اقتصادی

دولت منتخب از ظرفیت بخش خصوصی استفاده کند

دسته بندی اخبار / 1400/3/30

به گزارش روابط عمومی اتاق گرگان، مهندس چوپانی در دیدار با دکتر طاهری رییس ستاد آیت ا.. دکتر رئیسی رییس جمهور منتخب در استان گلستان، بیان کرد: متاسفانه در سنوات گذشته بخش خصوصی در تصمیم گیری ها مشارکت داده نشد اما امیدواریم دولت منتخب از این ظرفیت کارشناسی استفاده نماید.

 

مهندس علی محمد چوپانی رییس اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی گرگان، اظهار داشت: حضور 61 درصدی مردم استان گلستان در پای صندوق های رای نشان دهنده اعتماد مردم فهیم این استان به دکتر رئیسی، رییس جمهور منتخب است.

 

امیر یوسفی نایب رییس اتاق گرگان نیز در این دیدار گفت: اداره کشور و خصوصا فضای اقتصادی در شرایط فعلی نیاز به یک پوست اندازی داشت که با شناخت از آیت ا.. رئیسی امیدواریم اتفاقات خوبی در این حوزه رخ دهد.

 

وی افزود: مشکلات بسیاری در مسیر فعالان بخش خصوصی وجود دارد که علاقه مندان به سرمایه گذاری و توسعه را نا امید کرده است، در مساله کشاورزی شاهد هستیم قیمت محصولی مانند سیب زمینی از هزینه حمل کمتر است.

 

همچنین دکتر رضا مبصری عضو هیئت رییسه اتاق گرگان در این نشست تاکید کرد: با عنایت به اهمیت موضوع اقتصاد کشاورزی در استان گلستان، انتظار داریم پژوهشکده و یا اندیشکده کشاورزی در استان تاسیس شود و بخش خصوصی نیز آمادگی همکاری با این مجموعه را دارد.

 

دکتر سید علی طاهری رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان و ستاد آیت ا.. دکتر رئیسی رییس جمهور منتخب در  گلستان بیان کرد: متاسفانه مردم در شرایط نا امیدی بسر می برند اما حضور پر شور در پای صندوق های رای نشان دهنده امید و انتظار از دولت آینده دارد که وظیفه رییس جمهور منتخب را سنگین کرده است. لذا آمادگی داریم در راستای رفع مشکلات موجود و بهبود فضای کسب و کار با بخش خصوصی همکاری داشته باشیم.

وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی نیز ظرفیت قابل توجهی دارد که می توان با حوزه اقتصادی همکاری خوبی داشته باشد.


https://gccim.com/blog/1204

ارسال نظر

بالا