درباره اتاق
خدمات الکترونیک
معرفی استان
تشکل ها
فعالین اقتصادی

صبحانه کاری برخی اعضای انجمن صنایع غذایی استان گلستان با مهندس چوپانی رییس اتاق بازرگانی گرگان

دسته بندی اخبار / 1400/3/13

دولت آینده از خدمات مستشاری بخش خصوصی استفاده کند

به گزارش روابط عمومی اتاق گرگان، مهندس چوپانی در جمع برخی اعضای انجمن صنایع غذایی استان گلستان، بیان کرد: بعنوان پارلمان بخش خصوصی و با کمک تشکل های اقتصادی آمادگی ارائه نظرات  کارشناسی به کاندیدا ها و نمایندگان آن ها را داریم.

 

مهندس علی محمد چوپانی رییس اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی گرگان ضمن اشاره به اهمیت حضور حداکثری در پای صندوق های رای، اظهار داشت: با عنایت به مشکلات موجود و همچنین نیاز به همگرایی در رفع این شرایط، امید داریم 28 خرداد ماه شاهد مشارکت بالا در رویداد مهم انتخابات باشیم.

 

وی افزود: آینده کشور باید با برنامه صحیح اقتصادی دنبال شود و زیر ساخت های بخش خصوصی تقویت گردد. متاسفانه در گذشته با اقداماتی نا مناسب شاهد رشد بدون پشتوانه بورس بودیم که  افراد زیادی در این زمینه متضرر شدند، دولت می تواند با دریافت خدمات مستشاری از بخش خصوصی، از اقدامات مشابه بورس جلوگیری کرده و برنامه های کاربردی در حوزه رونق اقتصادی تدوین نماید.

امیر یوسفی نایب رییس اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی گرگان در جمع برخی اعضای انجمن صنایع غذایی استان گلستان بیان کرد: عدم اطلاع برخی مدیران بخش خصوصی از قوانین مختلف و بویژه مالیات و تامبن اجتماعی، موجب زیان به این افراد شده است. شرکت ها می توانند برای جلوگیری از این مشکلات، از ظرفیت مشاوره و آموزشی اتاق بازرگانی استاده نمایند.

 

وی با اشاره به اهمیت بروز رسانی ماشین آلات در صنعت، تاکید کرد: فعالان صنایع غذایی توان آن را ندارند با نرخ ارز آزاد ماشین آلات وارد کنند.شرکت هایی که تمایل به استفاده از ماشین آلات روز را دارند بزرگترین متضرر های شرایط فعلی هستند.اگر نتوانیم این موضوع را تسهیل نماییم قطعا در تامین بازار های داخلی و خارجی با مشکل مواجه و از میدان رقابت خارج می شویم.

 

 


https://gccim.com/blog/1197

ارسال نظر

بالا