درباره اتاق
خدمات الکترونیک
معرفی استان
تشکل ها
فعالین اقتصادی

حضور پرشور در انتخابات یک وظیفه عمومی

دسته بندی اخبار / 1400/3/12


مهندس چوپانی تاکید کرد:

حضور پرشور در انتخابات یک وظیفه عمومی

به گزارش روابط عمومی اتاق گرگان، مهندس چوپانی در گفتگو با خبرنگاران، بیان کرد: اتاق بازرگانی گرگان بعنوان پارلمان بخش خصوصی در استان گلستان با بهره گیری از افکار واندیشه اقشار مختلف بویژه در حوزه صنعت و تجارت به دنبال حضور حداکثری مردم در انتخابات است.

مهندس علی محمد چوپانی رییس اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی گرگان افزود: دربهای این اتاق به روی کاندیداهای ریاست جمهوری و طرفداران آنها باز است و می توانند از ظرفیتهای آن برای بسترسازی حضور حداکثری در انتخابات استفاده نمایند.

 چوپانی با بیان اینکه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن وکشاورزی مشاور سه قوه است گفت: برخود وظیفه می دانیم مردم رابه حضور هرچه گسترده تر در صحنه انتخابات تشویق نمائیم.

وی وجود نقطه نظرات متنوع در جمهوری اسلامی ایران را نشانه بالندگی جامعه اسلامی دانست و افزود: تبادل اندیشه ها و افکار و هدایت آن به سمت نیازهای کشور بهترین راه حل رفع مشکلات امروز جامعه ما است.

 وی اظهار داشت: امروز دشمنان حضور کمرنگ مردم در انتخابات را هدف گرفته اند و بایستی تلاش کنیم مردم هرچه بیشتر به پای صندوقهای رأی بیایند، چراکه پشتوانه محکمی برای اجرای برنامه های دولت آینده در حوزه های داخلی و خارجی خواهد بود.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن وکشاورزی گرگان گفت: جامعه صنعتگران و بازرگانان استان افتخار دارد باشرکت در انتخابات نقش خود را در اعتلای نظام اسلامی ایفاء نماید.


https://gccim.com/blog/1196

ارسال نظر

بالا