درباره اتاق
خدمات الکترونیک
معرفی استان
تشکل ها
فعالین اقتصادی

برگزاری جلسه کارشناسی شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان گلستان با موضوع «مشکلات آب استان گلستان » با حضور مهندس سنگدوینی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی

دسته بندی اخبار شورای گفتگو / 1400/4/22

 

دولت در تامین آب به موقع عمل نکرد

 نماینده مردم گرگان و آق قلا گفت: حمایت از کسب و کار خصوصی یکی از راه های اساسی  برای نجات و توسعه  اقتصاد  کشور به شمار می رود.

 به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی گرگان، رمضانعلی سنگدوینی در نشست کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی گرگان اظهار کرد: آینده نگری نادرست باعث شده که امروز استان گلستان با معضل کمبود آب شرب رو به رو شود. اگر در سال گذشته دستگاه مربوطه به فکر تامین آب شرب بودن امروز با این وضع روبرو نمی شدیم.

 نماینده مردم گرگان و آق قلا ادامه داد: با توجه به وظایفی که جهاد کشاورزی برعهده دارد باید به فعالیت های این بخش رسیدگی کند.

 سنگدوینی خاطرنشان کرد: احداث سد شصت کلاته و شیرین کردن آب دریا دو راهبردی است که برای تامین آب شرب در  شهر گرگان پیگیری می کنیم و این امر مهم‌ مستلزم وقت زیاد است.

 وی تصریح کرد: امیدواریم در دولت سیزدهم ساختار مدیریتی کشور تغییر کند و تصمیمات در داخل هر استان گرفته شود.

  این مقام مسئول خاطرنشان کرد: استان گلستان از بزرگترین تولید کننده های مرغ در کشور به شمار می رود و دولتمردان باید به صنعت پرورش طیور  و کاهش هزینه های بخش تولید اهتمام داشته باشند.

 سنگدوینی افزود: حمایت از  بخش خصوصی یکی از راه های اساسی  برای نجات کشور است و باید تلاش کنیم که بخش خصوصی در اقتصاد کشور سهم خود را به درستی ایفاء کند.

  وی در پایان یاد آور شد: سرمایه های زیادی در کشور وجود دارد ولی تنها مشکل ما این است که نمیتوانیم از این منابع به درستی  استفاده کنیم.


https://gccim.com/blog/1219

ارسال نظر

بالا