درباره اتاق
خدمات الکترونیک
معرفی استان
تشکل ها
فعالین اقتصادی

دیدار مدیران برخی کارخانه های شالی کوبی استان با مهندس چوپانی رییس اتاق بازرگانی گرگان

دسته بندی اخبار / 1400/4/1

در کشاورزی قیمت محصولات تابع عرضه و تقاضا باشد

چوپانی گفت: عموماً کارخانجات شالیکوبی در امور مالیاتی به صورت خدماتی شناخته می شوند و این نگرش باید به تولیدی تغییر پیدا کند.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی  گرگان، به منظور برون رفت از چالش های مالیاتی و بهبود فضای کسب و کار جلسه ای با عنوان بررسی مشکلات کارخانجات شالیکوبی برگزار شد. 

رئیس اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی گرگان در این جلسه اظهار کرد: در بحث کشاورزی قیمت محصولات باید تابع عرضه و تقاضا بین الملی باشد.

وی خاطرنشان کرد: با عنایت به ظرفیت های بسیار خوب استان گلستان در حوزه های مختلف از جمله توان کشاورزی صاحب ثروت هستیم اما متاسفانه قدر آن را نمی دانیم.

رئیس اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی گرگان با اینکه تشکل های اتاق بازرگانی به دنبال بهبود مستمر فضای کسب و کار و اصلاح قوانین در این بخش هستند، یادآور شد: برای این که بتوانیم از وضیعت فعلی عبور کرده و فعالیت های خود را ارتقاء دهیم باید به مسئله آموزش توجه کنیم.

وی تصریح کرد: گاهی اوقات به دلیل تورم و افزایش مواد اولیه، میزان سود در کارخانجات کاهش پیدا می کند که برای حل این مسئله باید مدل بازار کسب و کار را تغییر دهیم.

 


https://gccim.com/blog/1207

ارسال نظر

بالا