درباره اتاق
خدمات الکترونیک
معرفی استان
تشکل ها
فعالین اقتصادی

نشست آشنایی بادیدگاههای نامزدهای ریاست جمهوری، با حضور رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی آیت الله رئیسی در استان گلستان

دسته بندی اخبار / 1400/3/23

نشست آشنایی بادیدگاههای آیت الله رییسی برگزار شد


به گزارش روابط عمومی اتاق گرگان؛ در این نشست که با حضور رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی آیت الله رئیسی در استان گلستان برگزارشد، مهندس چوپانی با اشاره به اهمیت مشارکت مردم در انتخابات ریاست جمهوری گفت: همه وظیفه داریم برای حضور فعال مردم در انتخابات تلاش نمائیم.

مهندس علی محمد چوپانی رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی گرگان افزود : امروز برخی عدم شرکت در انتخابات را مطرح می کنند که این امر نه به صلاح کشور و نه به صلاح مردم است.

وی اظهار داشت: درست است که مردم درگیر مشکلات عدیده بویژه اقتصادی هستند، اما شرکت نکردن در انتخابات راه حل این مشکل نیست.

چوپانی خاطر نشان کرد: مردم دیدگاههای نامزدها را می شنوند و خود اهل تحلیل هستند، حتما با مطالعه و تحقیق به کاندیدای مورد نظرشان رای می دهند.

در این نشست حجت الاسلام دکتر طاهری رییس شورای هماهنگی ستادهای مردمی آیت ا.. سید ابراهیم رئیسی در استان گلستان با اشاره به تاثیر گذاری حضور پرشور مردم در انتخابات گفت : سرنوشت کشور را مردم تعیین می کنند و آراء آنها بهترین پشتوانه برای برنامه های رئیس جمهور منتخب خواهد بود.

وی افزود: خوشبختانه از هر دو جریان بزرگ انقلاب در بین نامزدها هستند و مردم مطالعه کنند و خودشان تصمیم می گیرند که از میان نامزدها کدام را انتخاب کنند.

دکتر طاهری گفت : رئیس جمهور آینده برای حل مشکلات امروز کشور، بایستی برنامه عملیاتی و اجرایی داشته باشد.

در نشست مذکور آقایان یوسفی، عابدی، مبصری وقره باش از اعضاء هیئت رئیسه و هیئت نمایندگان اتاق گرگان، دیدگاههای خود را در زمینه مسائل و موضوعات اقتصادی مطرح و راه حلهای برون رفت از مشکلات را بیان نمودند.


https://gccim.com/blog/1200

ارسال نظر

بالا