درباره اتاق
خدمات الکترونیک
معرفی استان
تشکل ها
فعالین اقتصادی

گزارش چهلمین جلسه شورای گفتگودولت و بخش خصوصی استان گلستان

دسته بندی اخبار شورای گفتگو / 1399/8/19

استاندار گلستان در جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی؛

تلاش ما رفع مشکلات بخش خصوصی در مسیر تولید و تجارت است

استاندار گلستان با اشاره به ظرفیت های ایجاد شده جهت حمایت بخش خصوصی اظهار کرد: تلاش ما رفع مشکلات بخش خصوصی در مسیر تولید و تجارت است و دستگاه های اجرایی باید بروکراسی ها را به حداقل برسانند تا سرعت اجرای پروژه ها افزایش یابد.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی گرگان دکتر هادی حق شناس یک شنبه ۱۸ آبان در چهلمین جلسه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی تصریح کرد: پروژه بندر خشک اینچه برون در زمینی به وسعت ۵۵۰ هکتار اجرایی می شود و باید فرآیند اجرایی واگذاری زمین های دولتی به راه آهن تسریع شود.

 وی افزود : راه آهن نیز باید به صورت بلندمدت قراردادهایی را با بخش خصوصی به امضا برساند تا بخش خصوصی بتواند با اطمینان سرمایه‌گذاری‌های موردنظر را در حوزه بندر خشک انجام دهد.

 استاندار گلستان یادآور شد: کارگاه هایی با کمتر از ۵ نفر شاغل معاف از مالیات هستند و تامین اجتماعی نباید جابجایی مکانی کارگاه را به عنوان کارگاه جدید تلقی کند.

دکتر حق شناس خاطرنشان کرد:  برای اجرای ۲۸ پروژه اولویت دار استان قریب به چهار هزار میلیارد تومان بودجه نیاز است و در این راه باید از ظرفیت های بخش خصوصی جهت تکمیل و بهره برداری هرچه زودتر پروژه ها استفاده شود.

وی گفت : هدف ما افزایش رفاه عمومی مردم و تسریع در اجرای پروژه هاست و در این مسیر دستگاه های اجرایی موظفند همکاری لازم را به عمل آورند.

لازم به ذکر است در چهلمین جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی چوپانی رئیس اتاق بازرگانی استان گزارشی از اقدامات صورت گرفته ارائه کرد و پیرامون مباحث مطرح شده علی الخصوص پروژه بندر خشک اینچه برون بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

 


https://gccim.com/blog/995

ارسال نظر

بالا