درباره اتاق
خدمات الکترونیک
معرفی استان
تشکل ها
فعالین اقتصادی

هیات تجاری قزاقستان با نایب رییس اتاق گرگان و برخی فعالین اقتصادی دیدار کردند

دسته بندی اخبار / 1397/9/1

به گزارش روابط عمومی اتاق گرگان، ی.سفی در دیدار با هیات تجاری قزاقستان بیان کرد: با عنایت به اشتراکات موجود بین دو کشور، ظرفیت همکاری خوبی وجود دارد، استان منگستائو می تواند پایگاه خوبی جهت توسعه روابط باشد.

امیر یوسفی نایب رییس اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی گرگان در این جلسه عنوان کرد: سفر اخیر هیات اقتصادی استان گلستان سبب شد با طرف مقابل مذاکرات خوبی صورت گیرد و همچنین پیگیر اجرای مصوبات تفاهم نامه های امضا شده هستیم، یکی از مصوبات، پرواز گرگان آکتائو است که امیدواریم در آینده نزدیک برقرار شود.

یوسفی رییس کمیسیون کشاورزی اتاق گرگان اظهار داشت: ظرفیت خوبی در تولید محصولات باغی، کشاورزی، طیور و دام را داریم که می توان نیاز های قزاقستان را تامین کرده و در مقابل نیز این آمادگی وجود دارد که غلات مورد نیاز  را از قزاقستان وارد نماییم، قیزیل اوردا یکی از استان های قزاقستان است که می توانیم در بخش کشاورزی همکاری های خوبی داشته باشیم، این مهم نیاز به این دارد که تفکر عملی داشته باشیم.

اقتصاد قزاقستان تا حد زیادی به بخش کشاورزی متکی است. قزاقستان بیشترین تولید ناخالص داخلی و درآمد سرانه را در میان جمهوری‌های تازه استقلال یافته دارد و نیز از اعضای مهم سازمان همکاری شانگهای است. این کشور از لحاظ منابع زیرزمینی هم بسیار غنی است


https://gccim.com/blog/83

ارسال نظر

بالا