درباره اتاق
خدمات الکترونیک
معرفی استان
تشکل ها
فعالین اقتصادی

لغو پروازهای قبرس به ایران

دسته بندی اخبار / 1397/8/29

  «پتروس ناکوزیس»  در نشست سفرا و کارداران و رایزانان فرهنگی 12 کشور با فعالان اقتصادی استان گلستان که به همت اتاق بازرگانی گرگان برگزار شد، اظهار کرد: از پذیرایی مسئولان استان تشکر می‌کنم، اگر بخواهیم در رابطه با ارتباط بین دو کشور صحبت کنیم متاسفانه راضی کننده نیست و مبلغ ۱۵ میلیون دلار تجارت بین دو کشور وجود دارد.

 وی تصریح کرد: برای تقویت این موضوع وزارت بازرگانی یک دفتری در سفارت تهران بازگشایی کرده تا بتواند پتانسیل موجود در کشور شناسایی کنند و اقدامات لازم را برای تقویت تجارت انجام دهند.

سفیر قبرس افزود: ملاقاتی با رئیس اتاق بازرگانی تهران داشتیم تا برای بررسی پتانسیل موجود دو هئیت به کشورهای همدیگر منتقل شوند.

ناکوزیس افزود: ما همه ساله مسافران زیادی داریم که به قبرس می آیند و املاک زیادی داریم که از کشورهای خریداری میشود، مردم قبرس هنوز ایران را نمی‌شناسند، در گذشته هواپیمای ایرانایر دو پرواز در هفته به ایران انجام میداد  که کنسل شده چرا که تعداد مسافران این پرواز کم بوده و این پروازها کنسل شده است.

وی گفت: تا آنجایی که می دانم شرکت های دارویی زیادی در قبرس وجود دارد که می‌توانند تجار ایرانی با این شرکت ها وارد ارتباط شویم، امیدوار هستیم که اتفاق موثری در آینده نزدیک بیفتد و هیئتها از کشور همدیگر بازدید کنند و امیدواریم تجار گلستان نیز حضور داشته باشند تا بتوانند تجاری خوبی با یکدیگر داشته باشیم.


https://gccim.com/blog/81

ارسال نظر

بالا