درباره اتاق
خدمات الکترونیک
معرفی استان
تشکل ها
فعالین اقتصادی

همکاری دانشگاه با اتاق علم را به عمل پیوند می دهد

دسته بندی اخبار / 1397/8/5

 مهندس چوپانی در حاشیه امضا تفاهم نامه همکاری با دانشگاه آزاد اسلامی گنبد کاووس طی مصاحبه با روابط عمومی اتاق گرگان اظهار داشت: دانشگاه ها با تولید علم به تولید کمک می کنند.

مهندس علی محمد چوپانی رییس اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی گرگان به فرمایش مقام معظم رهبری در مورد استفاده قوای سه گانه از نظر کارشناسی اتاق بازرگانی اشاره کرد و افزود:  دانشگاه ها نیز می توانند از این ظرفیت استفاده نمایند که علم و عمل همراه شود.

وی افزود: حضور جوانان در فعالیت های اقتصادی، فناوری را به مشاغل وارد می کند که افزایش بهره وری را نیز در پیش خواهد داشت.

مهندس چوپانی نسبت به آیین امضا تفاهم نامه همکاری بین اتاق و دانشگاه آزاد اسلامی اشاره کرد: این تفاهم نامه با ۶ ماده در رابطه همکاری بین اتاق بعنوان نماینده بخش خصوصی و دانشگاه آزاد اسلامی بعنوان یکی از مکان های تولید علم، منعقد شد.

وی افزود: ایجاد زمینه های مناسب جهت بهره گیری از توانمندی ها و خدمات از قبیل تجهیزات پژوهشی، حمایت از پایان نامه های تحصیلات تکمیلی با موضوعات مرتبط، برگزاری نشست های علمی، چاپ و انتشار مقالات، انجام طرح های تحقیقاتی نمونه ای از مفاد این تفاهم نامه است.


https://gccim.com/blog/43

ارسال نظر

بالا