درباره اتاق
خدمات الکترونیک
معرفی استان
تشکل ها
فعالین اقتصادی

مراسم تودیع و معارفه روسای قدیم و جدید سازمان صنعت معدن و تجارت استان گلستان

دسته بندی اخبار / 1398/5/13

تصمیمات اشتباه و ترک فعل برخی مسؤولان به بنگاه‌های اقتصادی آسیب می‌زند

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی گرگان گفت: امروز باید در مسؤولیت‌های خود تلاش کنیم، گاهی اوقات ترک فعل و تصمیم اشتباه یک مسؤول آسیب‌های فراوانی به بنگاه‌های اقتصادی می‌زند.

 علی‌محمد چوپانی در آیین تکریم و معارفه رئیس سازمان صمت گلستان اظهار کرد: ما به عنوان سربازان عرصه اقتصاد به‌دنبال رونق تولید هستیم اما متأسفانه دستگاه‌هایی که متولی هستند و باید پای کار دستگاه‌های توسعه‌ای باشند رونق تولید را سرلوحه کار خود قرار ندادند.

وی تصریح کرد: مقام معظم رهبری با نامگذاری شعار سال به‌دنبال تزریق پویایی در جامعه هستند.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی گرگان بیان کرد: دستگاه حاکمیتی، استاندار و مسؤولان استانی باید به سؤالات و نیازهای جدید پاسخ‌های جدید بدهند این در حالی است که در سال «رونق تولید» رفتار برخی از سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی تغییری نمی‌کند.

چوپانی گفت: عمل به فرامین مقام معظم رهبری عبادت است و اگر مسؤولی در راستای رونق تولید حرکت نکرد باید پاسخگو باشد.

وی یادآور شد: امروز باید در مسؤولیت‌های خود تلاش کنیم، گاهی اوقات ترک فعل و تصمیم اشتباه یک مسؤول آسیب‌های فراوانی به بنگاه‌های اقتصادی می‌زند.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی گرگان تصریح کرد: امروز اداره کردن بنگاه اقتصادی جهاد است و با توجه به تحریم‌های ظالمانه دشمن و تلاطم‌های اقتصادی هیچ کدام از مدیران ما آرامش ندارند.

چوپانی خاطرنشان کرد: تحریم گرچه سختی‌هایی دارد اما یک نعمت است مشروط به آنکه دستگاه‌های اجرایی دغدغه رونق تولید داشته باشند و بتوانند به نیازهای جدید پاسخ دهند.

وی به تغییر رئیس سازمان صمت گلستان اشاره کرد و گفت: رئیس سابق سازمان صمت گلستان حمایت بسیاری از بنگاه‌های اقتصادی داشتند، گرچه از این جابه‌جایی ناخرسند هستیم اما از اینکه فردی با سابقه به‌عنوان رئیس جدید سازمان صمت سپرده شد موجب خوشحالی است.


https://gccim.com/blog/409

ارسال نظر

بالا