درباره اتاق
خدمات الکترونیک
معرفی استان
تشکل ها
فعالین اقتصادی

نگاه پلیس به رویداد ها به روز باشد

دسته بندی اخبار / 1398/4/6

 

رییس و اعضای هیات رییسه اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی گرگان با سردار قاسمی فرمانده انتظامی استان گلستان دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی اتاق گرگان، مهندس چوپانی در این دیدار بیان کرد: با عنایت به نگاه مقام معظم رهبری بر حمایت از تولید، تکالیف مهمی بر عهده دستگاه های اجرایی قرار دارد تا بتوانند شعار سال را محقق کنند.

مهندس علی محمد چوپانی رییس اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی گرگان در این دیدار اظهار داشت: متاسفانه نگاه  برخی مدیران، استاتیک شده  اما شرایط ثابت نیست، بر این اساس در وضعیت فعلی چرخش تولید بسیار سخت و طاقت فرسا است.

وی افزود: نگاه پلیس نسبت به رویداد ها باید بروز باشد، امروز شرایط خاصی را تجربه می کنیم، برخی رفتار ها اثر مرکب خواهد داشت.

رییس اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی گرگان تاکید کرد: می بایست به گفتمان مشترکی برسیم که رزق مردم دچار مشکل نشود.

سردار وح الامین قاسمی فرمانده نیروی انتظامی استان گلستان نیز در این نشست بیان کرد: در سال رونق تولید طبیعتا رسالت سنگینی داریم و طبق آن مبارزه با کالای قاچاق اولویت دارد.

وی به همکاری بخش خصوصی با مجموعه پلیس اشاره کرد و افزود: همکاری ها متقابل و کاربردی است، هر چه ارتباط با مردم بیشتر شود منجر به اعتماد و امنیت پابدار  خواهد شد.

در حکمی از سوی فرمانده ناجا، سردار  قاسمی فرمانده انتظامی استان گلستان معرفی  و سردار جاویدان فرمانده سابق استان گلستان به عنوان فرمانده نیروی انتظامی استان کرمانشاه منصوب شد.


https://gccim.com/blog/347

ارسال نظر

بالا