درباره اتاق
خدمات الکترونیک
معرفی استان
تشکل ها
فعالین اقتصادی

همکاری دستگاه های اجرایی با بخش خصوصی نقش بسزایی در تحقق رونق تولید دارد

دسته بندی اخبار / 1398/1/20

  به گزارش روابط عمومی اتاق گرگان، مهندس چوپانی در دیدار با هاشمیان رییس کل دادگستری استان گلستان، بیان کرد: اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی گرگان بعنوان پارلمان بخش خصوصی پس از وقوع سیل، با تشکیل ستاد امداد اتاق، در تامین اقلام مورد نیاز و غذای گرم برای آسیب دیدگان، فعالیت خود را آغاز کرد.

وی افزود: توان سیاسی نباید صرفا بر روی یک کالا متمرکز شود، می بایست با برابری، رانت را از بین ببریم که فساد نیز از جامعه ریشه کن شود.

مهندس علی محمد چوپانی رییس اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی گرگان اظهار داشت: در سال 98 با عنایت به بیانات مقام معظم رهبری، امیدواریم طی همکاری دستگاه های اجرایی با بخش خصوصی شاهد رونق در تولید کشور باشیم.

هوشنگ آخوندی عضو هیات رییسه اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی گرگان نیز ضمن اشاره به خسارت های وارده به آبزی پروران در سیل اخیر، اظهار داشت: با توجه به تخریب کانال "بند ولی" شرایط آبزی پروری در آن موقعیت از بین رفته است، انتظار می رود در این مورد یک خدمت جایگزینی ارائه شود که فعالین این حوزه مجدد بتوانند کسب و کار خود را ادامه دهند.

 امیر عابدی عضو هیات نمایندگان اتاق گرگان در دیدار با رییس کل دادگستری استان گلستان بیان کرد: بهبود مستمر فضای کسب و کار یکی از الزامات تحقق رونق تولید در کشور است، متاسفانه عمده مشکلات موجود حاکی از برخی اشتباهات مدیریت داخلی است.

وی اشاره کرد: در یک جنگ تمام عیار اقتصادی قرار داریم، رتبه فضای اقتصادی کشور 124 در دنیا است، باید این موضوع ارتقا یابد تا بتوانیم از بحران موجود خارج شویم، قطعا به تصمیمات شجاعانه مدیریتی از جمله روان سازی و تسهیل در صدور مجوز ها و حمایت از سرمایه گذاری نیاز داریم.

 

 با  بدقولی برخی مسئولین، اعتماد در بین توده ای از مردم کمرنگ شد

 هادی هاشمیان رییس کل دادگستری استان گلستان نیز در این دیدار، گفت: اکثر هیجان های اقتصادی کشور حاصل جو روانی است که می توان تدبیری در این رابطه اندیشیده شود، با عنایت به بدقولی برخی مسئولین، اعتماد در بین توده ای از مردم کمرنگ شده است.

وی ضمن تقدیر از فعالین بخش خصوصی افزود: مسئولیت در سال جدید چند برابر شده و باید از همه ظرفیت در این رابطه استفاده شود، در شورای هماهنگی بانک ها نیز بر همکاری با بخش خصوصی تاکید شد، در مقابل بخش خصوصی باید با حداقل ها کار کند و به دنبال سود های نجومی نباشد.

وی خاطرنشان کرد: با عنایت به سفر اخیر رییس قوه قضاییه به استان گلستان بر حمایت از تولید و ایجاد رونق در این بخش تاکید شد.


https://gccim.com/blog/261

ارسال نظر

بالا