درباره اتاق
خدمات الکترونیک
معرفی استان
تشکل ها
فعالین اقتصادی

نشست اعضای هیات مدیره انجمن ارگانیک استان گلستان با رییس اتاق گرگان

دسته بندی اخبار / 1397/12/20

 ظرفیت رسانه در فرهنگ سازی استفاده از غذای سالم را نباید نادیده گرفت

 به گزارش روابط عمومی اتاق گرگان، مهندس چوپانی در نشست با اعضای هیات مدیره انجمن ارگانیک استان گلستان اظهار داشت:  ظرفیت رسانه در فرهنگ سازی استفاده از غذای سالم را نباید نادیده گرفت و می بایست در این امر تلاش شود.

مهندس علی محمد چوپانی رییس اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی گرگان بیان کرد: سهم افراد از ایجاد مشکل باید مشخص شود، استفاده از سم های خطرناک و ورود آن به سبد غذایی مردم خیانتی بزرگ به مصرف کنندگان است که موجب بروز بیماری های لا علاج می شود. ارگان های ذیربط در این موضوع همکاری کنند.

 

بی اخلاقی ها است در تولید موجب افزایش آمار مبتلایان به بیماری هایی مانند سرطان شده است

مهندس امیر یوسفی نایب رییس اتاق گرگان نیز در این نشست، به بی اخلاقی ها در تولید برخی محصولات اشاره کرد و گفت: همین بی اخلاقی ها است که شاهد افزایش آمار مبتلایان به بیماری هایی مانند سرطان شده ایم، متاسفانه بعضی مسئولین در این امر کم کاری می کنند که موجب می شود سلامت جامعه توسط سود جویان به راحتی با مشکل و خطر مواجه شود.

یوسفی تاکید کرد: متاسفانه کسی به فکر فردا نیست و عموما درگیر روزمرگی شده اند. به نام ارگانیک محصولاتی را بفروش می رسانند که موجب خدشه دار شدن اعتبار این برند می شود. با عنایت به شرایط حاکم باید موانعی برای سودا گران ایجاد کرد که نتوانند به راحتی سلامت جامعه را هد قرار دهند.

 

 

ارگانیک به یک سراب تبدیل شده است

هامان هاشمی نایب رییس انجمن ارگانیک استان گلستان نیز گفت: ارگانیک به یک سراب تبدیل شده است در این حوزه نیاز به بستر سازی مناسب داریم.

وی افزود: نشست های مطالبه گرانه در حفظ نباتات و روشنگری تفکر مردم برای رسیدن به غذای سالم رسالت انجمن ارگانیک است.

 

ورود دانش فنی در باغبانی بسیار با اهمیت است

محمود خاری عضو هیات نمایندگان اتاق گرگان نیز گفت: دانش فنی در باغبانی بسیار با اهمیت است که افزایش عملکرد و کاهش هزینه را در پی خواهد داشت.

وی افزود: ارتقای سلامت مردم را نباید در توسعه فرهنگ استفاده از محصولات ارگانیک و غذای سالم نادیده گرفت.


https://gccim.com/blog/253

ارسال نظر

بالا