درباره اتاق
خدمات الکترونیک
معرفی استان
تشکل ها
فعالین اقتصادی

فضای استان در رابطه انتخابات پارلمان بخش خصوصی مناسب است

دسته بندی اخبار / 1397/11/25

به گزارش روابط عمومی اتاق گرگان، مهندس چوپانی در هفدهمین جلسه هیات نمایندگان اتاق گرگان، ضمن تبریک ایام دهه فجر، بیان کرد: حضور پر شور مردم شریف در راهپیمایی 22 بهمن ماه، مهر تاییدی بر نظام و ارزش های آن است.

مهندس علی محمد چوپانی رییس اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی گرگان اظهار داشت: خوشبختانه فضای استان در رابطه انتخابات پارلمان بخش خصوصی فضایی مناسب است که جای تحسین دارد.

وی در رابطه افتتاح ها و کلنگ زنی های اخیر استان، اشاره کرد: این موضوع نشان دهنده این است که مدیران استانی در استفاده از موقعیت های طلایی اکثر استفاده را داشته اند و امید داریم با پیگیری ها مصوبات با سرعت اجرایی شود.

چوپانی اظهار داشت: در جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی که با حضور وزیر اقتصاد و دارایی برگزار شد فعالین اقتصادی استان بیانات خود را همراه با پیشنهادات مطرح کردند که مورد تایید قرار گرفت و به موضوع نگرانی در رابطه مرغ و نهاده های دامی توجه شد.

رییس اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی گرگان افزود: دشمنان ج.ا.ایران، دارو و غذا را هدف قرار داده است که می بایست این نیاز را با هر شیوه ای رفع نماییم. تبدیل ارز مبادله ای به نیما در رابطه گوشت، واردات آن را تسهیل کرده است.


https://gccim.com/blog/240

ارسال نظر

بالا