درباره اتاق
خدمات الکترونیک
معرفی استان
تشکل ها
فعالین اقتصادی

نشست تخصصی رییس اتاق بازرگانی گرگان و برخی فعالان اقتصادی با دادستان استان گلستان پیرامون مشکلات و موانع فعالان اقتصادی

دسته بندی اخبار شورای گفتگو / 1399/11/16

سکوت فعالان اقتصادی نشان از رضایت نیست

به گزارش روابط عمومی اتاق گرگان، مهندس چوپانی رئیس اتاق و دبیر شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان گلستان در دیدار با حجت الاسلام سید حسینی دادستان مرکز استان گلستان و جمعی از فعالان اقتصادی، ضمن گرامی داشت ایام مبارک دهه فجر، بیان کرد: فعالان اقتصادی در این مدت،از تصمیمات در حال تغییر متضرر شده اند. شرایط تورمی فعلی، از سود بنگاه های اقتصادی پیشی گرفته است.

مهندس علی محمد چوپانی رییس اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی گرگان ضمن گلایه به عدم استفاده از ظرفیت تحلیلی بخش خصوصی، اظهار داشت: مدیران تبعات تصمیم های اشتباه خود را بعهده بگیرند.برخی از جرائم ناشی از ترک فعل است لذا  سکوت فعالان اقتصادی نشان از رضایت نیست.

وی افزود: در صورتی که حرفه و علاقه زندانیان طبقه بندی شود این آمادگی وجود دارد از این افراد در شغل های مختلف استفاده کرد.

 

با برنامه های سنتی نمی توان جهش تولید را محقق کرد

سید رضا سید حسینی در دیدار با برخی فعالان اقتصادی استان گلستان بیان کرد: قطعا با برنامه های سنتی نمی توان جهش تولید را محقق کرد. مدیران بالادستی باید اقدامی جهادی داشته باشند.

وی افزود: در جامعه می بایست به جایی رسید که جوانان تولید کننده ها  را اسوه قرار دهند نه واسطه گری را، در اقتصاد اگر به تولید کننده  بصورت ویژه نگاه شود شاهد رونق خواهیم بود.

دادستان مرکز استان گلستان ادامه داد: با قیمت دستوری نمی توان وضعیت اقتصاد را مدیریت کرد. بازار آزاد و همچنین حمایت از طبقه ضعیف موجب بهبود شرایط خواهد شد.


https://gccim.com/blog/1065

ارسال نظر

بالا